Sorun Çözelim

Bizce, öncelikle haklısınız.


Amacımız;

Verdiğimiz ürün ve hizmetlerle ilgili olarak müşterilerimizden gelen her türlü öneri, şikayet, talep ve itirazları en kısa sürede inceleyerek, çözüm önerisi ile birlikte müşteriye geri bildirimde bulunmak.

Müşteri Memnuniyeti Kurallarımız;

Öncelikle “Haklı” olduğunuzu kabul edip, şikayet sebebinizi bu açıyla inceleriz.
Bize iletilen her konuyu derinlemesine araştırıp, bunu kendimizi geliştirmek için bir fırsat olarak değerlendiririz.

Müşterilerimizin kaliteli hizmet beklentisine uygun bir anlayışı besleriz. 
Müşterilerimize sunduğumuz ürün ve hizmetlerin satışı sonrasında güçlü, doğru, net ve devamlılık sağlayan, müşteri-banka ilişkileri kurmayı hedefleriz.

Talep, öneri ve şikayetlerinizi aşağıdaki kanallardan iletebilirsiniz.

Bize Yazın            

İnternet Bankacılığı 

Mobil Bankacılık   

Şubelerimiz         

Genel Müdürlük Adresimiz

Çağrı Merkezimiz 

Bilgi Edinme        

Değerli müşterimiz, güvenliğiniz nedeniyle çağrı merkezimiz ve şubelerimiz dışında yapacağınız “Kayıp/Çalıntı Kart” ve “Kart İptali” başvurularınız işleme alınmayacaktır. Lütfen “Kayıp/Çalıntı Kart” ve “Kart iptali” başvurularınız için 0850 222 0 724 numaralı Vakıfbank Çağrı Merkezi veya en yakın Vakıfbank şubesi ile iletişime geçiniz.