Sosyal ve Entelektüel Sermaye

Dijital Bankacılık

Müşteri beklentilerine her yerde ve en hızlı şekilde yanıt verilmesi, günümüz koşullarına uygun ürün ve hizmetlerin sunulması ve bankacılık hizmetlerinin toplumun tüm kesimlerine ulaştırılması noktasında dijital bankacılık yüksek önem verdiğimiz konular arasında bulunuyor. Dijital bankacılık uygulamalarımızla hız ve erişilebilirliğin arttırılmasının yanı sıra süreçlerde verimlilik ve kaynak kullanımında tasarruf da mümkün oluyor. Süreçlerin giderek dijital kanallara taşınması ile hem banka içinde hem de müşterilerimizin hayatlarında hızı ve verimliliği mümkün kılıyoruz. Aynı zamanda mekân ve zamandan bağımsız kullanıma imkân sağlayan dijital bankacılık uygulamalarımız ile bankacılık hizmetlerinin daha fazla insana ulaşmasını sağlıyoruz. Banka bünyesindeki Dijital Dönüşüm Komitesi, müşterilerin şubede yaptıkları işlemlerin daha fazla dijitalleştirilmesi için çalışmalar gerçekleştiriyor.

Finansal Erişilebilirlik

Finansal hizmetlerin kapsayıcılığını arttırmak üzere bireylerin finansal sistemi tanımasını, sunulan ürün ve hizmetlerin avantajlarını ve koşullarını iyi şekilde anlamasını amaçlıyoruz. Ürün ve hizmetlerimizin farklı segmentlere hitap edecek, toplumun her kesiminin erişimini kolaylaştıracak şekilde geliştirilmesine olanak tanıyoruz.

Müşteri Bilgi Güvenliği

Dijital dönüşümü süreçlerimize dâhil ederken müşterilerimize ait verilerin korunmasına ve bilgi güvenliğinin sağlanmasına önem veriyor, bu yaklaşımla çözümler üretiyoruz. Gizlilik Politikası ve kişisel verileri korumaya yönelik prensiplerimiz ışığında Bankamızın sisteminde ve altyapısında önlemler alıyoruz.

Engelsiz Bankacılık

İnternet ve mobil bankacılığıyla bankacılık hizmetleri fiziksel olarak şubeye gitme zorunluluğu olmadan yapılabiliyor. Engelliler, yaşlılar, şubelerin bulunduğu merkezlere uzak yerlerde ikamet eden vatandaşlar ve şubeye gitmeden bulunduğu yerden kolayca işlem yapmak isteyen müşterilerimiz sunduğumuz güvenli teknolojik bankacılık hizmetlerinden yararlanabiliyor.

Türkiye Bankalar Birliği (TBB) Engelli Vatandaşlar İçin Bankacılık Hizmetleri Çalışma Grubu’nda yer alıyor ve çözüm üretmek için çalışıyoruz. Bu doğrultuda şubelerin girişleri ve iç tasarımları engelli müşterilerin kullanımına uygun olarak tasarladık. Bu kapsamda şubede hissedilebilir yüzey, çağrı butonu, acil durum sesli ve ışıklı yönlendirme cihazları, Braille kabartmalı tanıtıcılar, engelli bankosu temini gibi çalışmalar yaptık. Yaptığımız diğer çalışmalar kapsamında bu yıl internet ve mobil bankacılık hizmetlerini görme engelli müşterilerin kullandıkları ekran okuyucu programlarla uyumlu hale getirdik. ATM’lerimizin %87’sine Text to Speech (TTS) yazılımı yükledik ve bankamızın müşterisi olsun veya olmasın görme engelli müşterilerin 3.643 adet ATM’mizden kulaklıkla işlem yapmalarına imkân sunduk. Aynı zamanda ATM’lerimizin %43’ünü ise tüm fiziksel engelli müşterilerin kullanımına uygun hale getirdik. İşitme engelli müşterilerimiz için ise internet sitemizde web chat (internet üzerinden sohbet) uygulamasına geçtik.