Yüz Tanıma Teknolojisi ve Görüntülü Görüşme ile VakıfBank Müşterisi Ol




Bireysel Müşteri Olmak İçin Şubeye Gitmeye Gerek Kalmadı!



->VakıfBank Mobil’i indirin.

->“VakıfBank Müşterisi Ol” butonuna tıklayın.


T.C. Kimlik Kartı’na sahipseniz ve cep telefonunuz NFC destekli ise;

  • T.C. Kimlik Kartı'nı seçerek T.C. Kimlik Kartı'nızı okutun. (Kimlik bilgileriniz otomatik olarak aktarılacaktır.)
  • İstenilen şekilde selfie verin.
  • Kişisel bilgilerinizi (meslek, adres, vb.) girin.
  • Müşteri temsilcisi ile canlı görüşmenizi tamamlayın. (Bu esnada Kimlik Kartınızı yanınızda bulundurun.)
  • Yönlendirileceğiniz ekranda İnternet ve Mobil Bankacılık şifrenizi belirleyin.
  • Şifrenizle Mobil Bankacılık aktivasyonunuzu yapın. (Aynı anda seçtiğiniz şubede Vadesiz TL hesabınız da açılacaktır.)
  • Tebrikler! Artık siz de VakıfBanklısınız.

Cep telefonunuz NFC destekli değilse veya Nüfus Cüzdanı ile işlem yapılacak ise;

  • Kimlik türünü seçtikten sonra kimlik ve kişisel bilgilerinizi (meslek, adres, vb.) girin.
  • Kuryenin sizinle iletişim kuracağı adresi belirleyin.
  • Kurye firması sizinle irtibata geçecektir.
  • Kurye ziyaretinde kimliğinizi ibraz edin.
  • VakıfBank Anında Bankomat Kart tesliminde sizden alınacak bir imza ile VakıfBank müşterisi olacaksınız. (Aynı anda seçtiğiniz şubede Vadesiz TL hesabınız da açılacaktır.)
  • Cep telefonunuza gönderilecek Dijital Şifre ile önce İnternet Bankacılığı sonra da VakıfBank Mobil aktivasyonunuzu gerçekleştirin.

**EFT/Havale masraf muafiyeti 31.12.2022 tarihine kadar sürecektir.
**Avantajlı Tanışma Hesabı'nı Mobil Bankacılık uygulamamızdan; Hesaplar-Vadeli-Hesap Aç-Avantajlı Vadeli Hesap menüsünden, İnternet Bankacılığı kanalında, Hesaplarım-Vadeli Hesaplarım- Vadeli Hesap Açma-Avantajlı Vadeli Hesap Açma menüsünden ya da dilerseniz şubelerimiz aracılığıyla da açabilirsiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız.



Iphone 7 ve üzeri IOS telefonları NFC desteklidir.
Müşteri temsilcilerimizle canlı görüşmeye 7 gün 08:00-02:00 arasında bağlanabileceksiniz.
Sadece T.C. Kimlik Kartı ve Nüfus Cüzdanı ile giriş yapılabilecektir.
Kurye süreçlerinin tamamında SMS ile bilgilendirileceksiniz.
Talep etmeniz durumunda işaret dili bilen müşteri temsilcisine bağlanabileceksiniz.