VakıfBank, özel entegratör olmak için Başkanlıkça belirlenen tüm şartları sağlamış ve testleri başarı ile geçerek özel entegratörlük yetkisi almıştır. Entegratörlük kapsamında e-Arşiv fatura gönderimi, e-Arşiv rapor gönderimi, e-posta ile e-Arşiv fatura gönderimi, e-Arşiv fatura ve raporların saklanması hizmetleri sunulmaktadır.
A) Portal Hizmeti:
Müşterilerimiz, e-Arşiv hizmetimize https://efatura.vakifbank.com.tr linkinden ulaşabilir, e-Arşiv faturasını oluşturabilir, fatura ve e-Arşiv raporlarını Bankamızın mali mührü ile onaylayabilir ve faturalarını saklayabilirler.
B) Muhasebe Programı (ERP) Entegrasyonu:
ERP programı ile entegrasyon talep eden müşterilerimiz aşağıdaki üç yöntemden birini tercih edebilir;
- Native Entegrasyon: Anlaşmalı ERP firmalarının yazılımını kullanan müşterilerimiz, herhangi bir geliştirme yapmadan sadece ERP yazılımının uyumlu sürümü ile Bankamız e-Arşiv altyapısını kullanabilirler.
- Web Servis Hizmeti: Müşterilerimiz talep ederse e-Arşiv hizmetini Bankamız web servislerini kullanarak kendi sistemine entegre edebilir. Böylece Portal’a ihtiyaç duymadan kendi ERP sistemine entegre olarak fatura gönderme ve saklama işlemlerini gerçekleştirebilirler.
C) Saklama Hizmeti:
Müşterilerimizin e-Arşiv fatura ve raporları Bankamız sisteminde otomatik olarak gerekli kanuni süreleri boyunca saklanmaktadır. Bu hizmet ile müşterilerimiz istedikleri zaman sorgulama yaparak geçmiş fatura ve rapor bilgilerine ulaşabilmektedirler.