VakıfBank, özel entegratör olmak için Başkanlıkça belirlenen tüm şartları sağlamış ve testleri başarı ile geçerek özel entegratörlük ve elektronik fatura saklama hizmeti verme yetkisi almıştır. Entegratörlük kapsamında e-Fatura oluşturma, mali mühürleme, fatura gönderme, fatura alma ve arşivleme hizmetleri sunulmaktadır.
A) Portal Hizmeti:
Müşterilerimiz, e-Fatura hizmetimize https://efatura.vakifbank.com.tr linkinden ulaşabilir, fatura bilgilerinin girişini yaparak veya dosya ile yükleyerek e-Faturasını oluşturabilir, Bankamızın mali mührü ile onaylayabilir, fatura alabilir ve saklayabilirler.
B) Muhasebe Programı (ERP) Entegrasyonu:
ERP programı ile entegrasyon talep eden müşterilerimiz aşağıdaki üç yöntemden birini tercih edebilir;
- Native Entegrasyon: Anlaşmalı ERP firmalarının yazılımını kullanan müşterilerimiz, herhangi bir geliştirme yapmadan sadece ERP yazılımının güncel sürümü ile Bankamız e-Fatura altyapısını kullanabilirler.
- Web Servis Hizmeti: Müşterilerimiz talep ederse e-Fatura hizmetini Bankamız web servislerini kullanarak kendi sistemine entegre edebilir. Böylece Portal’a ihtiyaç duymadan kendi ERP sistemine entegre olarak fatura gönderme, alma ve saklama işlemlerini gerçekleştirebilirler.
- Adaptör Yazılım Hizmeti: Adaptör yazılımımızın müşterimizin sistemine kurulması ile müşterilerimizin kendi ERP programlarından bilgileri okunarak alıcıya iletilmesi sağlanır.
C) Arşivleme Hizmeti:Müşterilerimizin isteği doğrultusunda oluşturdukları faturalar arşivlenebilmektedir. Bu hizmet ile müşterilerimiz güvenli bir ortamda faturalarını saklayabilir, istedikleri zaman, hızlı bir şekilde ve özel sunucu desteği ile faturalarına ulaşabilirler.