Sık Sorulan Sorular

TradeOnline kullanıcı adımı ve/veya şifremi nasıl belirleyebilirim? Şifremi unuttum ne yapmalıyım?

VakıfBank İnternet Bankacılığı'ndan;
Hisse Senetlerim/TradeOnline/TradeOnline Kullanıcı Adı/Şifre Belirleme
VakıfBank Mobil Bankacılık uygulamasından;
Yatırım/Hisse Senedi/TradeOnline Kullanıcı Adı/Şifre Belirleme menüsüne girerek Kullanıcı Adınızı görüntüleyebilir ve şifrenizi dilediğiniz kadar değiştirebilirsiniz.

Anlık olarak hangi verileri, nereden ve nasıl takip edebilirim?

VakıfBank İnternet Bankacılığı, Mobil Bankacılık veya Şubelerimiz aracılığıyla hisse senedi işlemlerine tanımlı yatırım hesabı açtıktan sonra hem TradeOnline Web Client (Masaüstü) platformuna hem de TradeOnline Mobil uygulamamıza TradeOnline kullanıcı adı ve şifrenizle giriş yaparak BIST Pay Düzey 1 ve BIST VİOP Düzey 1 verileri (Karma Paket) ile tüm Endeks verilerini ücretsiz olarak izleyebilirsiniz.

TradeOnline uygulamalarında Veri yayını, Grafikler, Data vb. durumlarla ile ilgili problem yaşıyorum nasıl destek alabilirim?

Veri yayını ile ilgili olarak 0212 367 47 00 no’lu Foreks hattından teknik destek alabilirsiniz.

Veri paketlerinin içeriğine ve fiyatlarına nasıl ulaşabilirim?

https://www.vakifbank.com.tr/bist-veri-yayin-paketleri.aspx?pageID=1054 linkinden tüm paketlerimizin içeriklerini görebilir ve fiyatları hakkında bilgi alabilirsiniz.

Veri Paketi satın almak veya iptal etmek istiyorum, bu işlemimi nereden gerçekleştirebilirim?

Satınalma: VakıfBank İnternet Bankacılığına veya Mobil Bankacılığa giriş yaptıktan sonra sırasıyla Hisse Senetlerim>TradeOnline>Lisans Tanımla ve İptal menüsünü kullanarak lisans satın alma ekranına ulaşabilirsiniz. Veri paketinin seçilmesinin ardından ödemenizi yaparak paket kapsamındaki verileri ilgili uygulamadan izleyebilirsiniz. Paket alırken aldığınız paketi hangi kanalda kullanacaksanız ona göre seçim yapmanız gerekmektedir zira internet için aldığınız paketi mobilde, mobil için aldığınız paketi internette kullanamazsınız.

İptal: VakıfBank İnternet Bankacılığına veya VakıfBank Mobil Bankacılık'a giriş yaptıktan sonra sırasıyla Hisse Senetlerim>TradeOnline>Lisans Tanımla ve İptal menüsünden iptal edebilirsiniz.

Ücretsiz derinlikli paket izlemek istiyorum ne yapmalıyım?

İzlemek istediğiniz paketi öncelikle satın almanız gerekmektedir. Sonrasında satın aldığınız takvim ayı içerisinde bırakacağınız komisyon gelirine göre bir sonraki ay bu paketi ücretsiz izleme fırsatını yakalayabilirsiniz. Ücretsiz paketler hakkında detaylı bilgi https://www.vakifbank.com.tr/ucretsiz-bist-veri-paketleri.aspx?pageID=1109 linkinde yer almaktadır.

Satın aldığım paketi ne kadar süre izleyebilirim?

Veri paketi satın alınan *takvim ayı içerisinde geçerli olup ay sonunda sona erer. *Takvim Ayı: Veri satın alınan günün içerisinde bulunan ayı temsil eder. Örneğin Eylül ayı içerisinde herhangi bir günde satın alınan veri paketi 30 Eylül’e kadar izlenebilir.

TradeOnline uygulamasına giriş yaparken SMS gelmiyor ne yapmalıyım?

Öncelikle Bankamız çağrı merkezini (0850 222 07 24) arayarak veya VakıfBank Mobil/İnternet Bankacılığına giriş yaparak sim kart blokenizi kaldırmalısınız. Sonrasında problem devam ediyorsa;

1-cihazınızı kapatıp açmanızı
2-sim kartınızı çıkarıp takmanızı
3-operatörünüz ile görüşmenizi tavsiye ederiz.

Sizin İçin Seçtiklerimiz