Sosyal Destek Kart

Sosyal Destek Kart

Sosyal yardım yapan kurumlar kendi tespit ettikleri veya yardım talebinde bulunan kişilerin durumlarını değerlendirmesi sonrasında sosyal yardım yapılmasına karar verilen kişilere VakıfBank Kurum Kart Web Portal’dan anında ön ödemeli kart tanımlar ve kişiselleştirir. Bunun için Banka tarafından daha önce Bankamız tarafından toplu olarak gönderilen anonim kartlar kullanılır. Bu sayede kartın gelmesini beklenmeden ve kurye süreci olmadan kart hemen kişiye teslim edilebilmektedir.
Ayrıca Bankadan bir vadesiz hesap açılmasına gerek yoktur. 

Sosyal Destek Kart Özellikleri

Sosyal Yardım yapan kurumun sosyal yardımın amaç ve niteliğine göre belirleyeceği şekilde ürünler oluşturulabilmekte, farklı kullanım özellikleri kazandırılabilmektedir.

Bunlar:

  • Sadece alışverişe açık,
  • Sadece Kurumun talep ettiği belirli üye işyerlerinden alışverişe açık,
  • Alışveriş ve ATM’den nakit çekime açık,
  • Sadece ATM’den nakit çekime açık,
  • Günlük ve aylık alışveriş limitleri kurum tarafından belirlenebilmektedir. 

Yardımcı Bilgiler

  • Mesai saatleri içinde kurum veya şubelerimize başvurularak veya 7/24 hizmet veren Müşteri İletişim Merkezimiz aranarak karta kayıp işlemi uygulanıp kart güvenlik altına alınabilir.
  • Kartın bulunma ihtimali varsa bu kanallardan yine geçici iptal yapılabilir. Kart bulunduğunda kurum veya şubelerimiz tarafından kullanıma açılabilir.
  • Kart hamili VakıfBank Mobil veya İnternet Bankacılığı müşterisi ise Kartlar>Ön Ödemeli Kartlar>Kart Geçici Kapama/Açma menüsünden 24 saatliğine geçici kapalı yapılabilir, kart bulunursa tekrar kullanıma açılabilir veya ek süre gerekirse tekrar geçici kapalı yapılarak geçici kapalılık süresi uzatılabilir.
  • Kayıp statüdeki karta yenileme sadece kurum tarafından yapılabilir ve anında teslim edilebilir. Kayıp karttaki bakiye otomatik olarak yeni verilen karta geçer.
  • Müşteri İletişim Merkezi, VakıfBank Mobil veya İnternet Bankacılığı kanallarından karta gerekli güvenlik işlemini uyguladıktan sonra yeni kartını anında tanımlatıp alabilmesi için kart hamilini kuruma yönlendirir.

  • VakıfBank Kurum Kart Web Portal’dan İlk kez kart tanımlama veya kayıp yenileme ile yenilme yapılması esnasında kayıtlı cep telefonuna SMS olarak kart şifresi gönderilir.
  • Şifre unutulduğunda VakıfBank Kurum Kart Web Portal’dan veya Şubelerimizden kayıtlı cep telefonuna SMS olarak yeni şifre gönderilebilmektedir.
  • Kart hamili SMS şifreyi kullanabilir veya dilerse ATM’den değiştirebilir. 
     

  • Kart hamili VakıfBank Mobil veya İnternet Bankacılığı müşteri ise Tüm İşlemler> Kartlar>Ön Ödemeli Kartlar>Kart Hareketleri menüsünden bakiye ve kart dönem hareketlerini görüntülenebilir.

 
 

  • Kurum Web Kart Portal
  • VakıfBank Mobil 
  • Tüm VakıfBank ATM’leri
  • İnternet Bankacılığı/li>
  • 0850 222 0 724 Müşteri İletişim Merkezi
  • VakıfBank Şubelerimiz

  • Bankamız Sosyal Destek Kart Projesi kapsamında kurumsal ön ödemeli kart çözümlerine aracılık edilmekte olup 100 adedin üzerinde kurum ve kuruluşla işbirliği yapılmaktadır.
  • Sosyal yardım, eğitim yardımı ve hediye kartı hizmeti veren kurum ve kuruluşların şubemize gitmeden tüm ihtiyaçlarını ofislerinden veya sahada yapabilmesini sağlamak adına tüm işlemleri kendi yönetsel süreçlerine ve uygulamalarına göre hızlıca ve kolay bir şekilde yapabilecekleri Ön Ödememeli Kart’a sistemimizdeki uygulama olan VakıfBank Kurum Kart Web Portal’a internet erişimi olan her cihazdan yapılabilmekte, kurumun yetkili kullanıcıları; kart tanımlama, kayıp yenileme, bakiye yükleme ve pek çok işlemi anında yapabilmektedir. Sosyal yardımlarla ilgili sunulan bu iş modeli ve VakıfBank Kurum Kart Web Portal sayesinde çok sayıda kuruma hızlı ve kaliteli hizmet sunulabilmekte olup Kamu kurumlarının sosyal yardım uygulamalarına uyumlu olma özellikleri ile öncelikle tercih edilebilecek bir yapıya sahiptir.