Fenerbahçe Gold Kart

  • Fenerium Mağazaları’nda %10 indirim imkânı
  • Ülker Stadyumu Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Spor Kompleksinde oynanan tüm Fenerbahçe maçları için öncelikli bilet satın alma imkânı. (***)
  • Fenerbahçe basketbol takımının, Fenerbahçe Ülker Sports Arena’da oynadığı tüm Basketbol Ligi ve Euroleague maçları için öncelikli bilet satın alma imkânı (Fenerbahçe Kart Sahipleri için öncelikli biletlerin satış tarihini; FB TV, www.fenerbahce.org ve Biletix’ten öğrenebilirsiniz.)
  • Fenerbahçe Taraftar Kart başvuruları yalnızca Bankamız şubelerinden yapılmaktadır.
  • Fenerbahçe VakıfBank Gold kart aidatı 100 TL, üyelik yenileme ücreti 50 TL'dir.

*** Öncelikli bilet alma hakkı Ülker Stadyumu Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Spor Kompleksinde oynanacak Süper Lig ve Türkiye Kupası maçlarını kapsamaktadır. Fenerbahçe Spor Kulübü öncelikli bilet adetlerini değiştirme hakkına sahip olup, öncelikli biletler genel satışa sunulmadan önce Fenerbahçe Kart sahipleri için belirlenen tarihlerde alınabilecektir. Fenerbahçe Kart Sahipleri için öncelikli biletlerin satış tarihini; FB TV ve resmi internet sitelerimizden öğrenebilirsiniz. Öncelikli bilet alma hakkı ile ilgili, Kulübün garanti yükümlülüğü bulunmamakta olup, talepler yer imkanına bağlı olarak karşılanacaktır.

NOT: Fenerbahçe VakıfBank Taraftar kart özelliklerinden yararlanılabilmesi için Fenerbahçe Kart ücretinin tahsil edilmiş olması gerekmektedir. Aksi takdirde Fenerbahçe Kart özelliklerinden yararlanılmaz. 

Fenerbahçe Gold Kart'a nasıl başvurulur?

  • Fenerbahçe Gold Kart'a VakıfBank şubelerinden başvurulabilir.

Fenerbahçe Kart Özellikleri

Nakit paraya ihtiyacınız olduğunda VakıfBank FenerBahçe Kart yanınızda!

  • VakıfBank Worldcard'ınızla VakıfBank ATM’lerinden ve diğer banka ATM'lerinden 7 gün 24 saat boyunca Nakit Avans çekebilirsiniz. Nakit avans kullanmak için ayrıca 0850 222 0 724 VakıfBank Müşteri İletişim Merkezi, internet bankacılığı, VakıfBank Mobil veya Şubelerimizi de ziyaret edebilirsiniz.
  • En az 500 TL olmak üzere, ATM’lerimizden bireysel kartlar için tek seferde maksimum 8.000 TL’ye kadar, BusinessCard’lar için tek seferde maksimum 8.000 TL’ye kadar; VakıfBank Mobil, internet bankacılığı ve VakıfBank Müşteri İletişim Merkezi kanallarımız ile maksimum 25.000 TL’ye kadar nakit çekim limiti dahilinde çekebilirsiniz.
  • VakıfBank ATM'leri, Şubeleri, VakıfBank Müşteri İletişim Merkezi, internet bankacılığı ve VakıfBank Mobil kanallarından kredi kartınızla nakit çektiğinizde aylık kredi faizine ek olarak işlem basına %1,15 komisyon; yurt içi diğer banka ATM'lerinden kredi kartınızla nakit çektiğinizde aylık nakit kredi faizine ek olarak işlem basına %1,15 nakit çekim ücreti alınır. Yurt dışından nakit çektiğinizde %1,36+1,00 USD nakit çekim ücreti alınır. Yurt dışı nakit avans çekim ücreti asgari 3 USD’dir.
  • Nakit Avans faiz oranı aylık %4,50, gecikme faiz oranı aylık %4,80 olarak uygulanmaktadır.


 

Taksitli Nakit Avans çekin, ihtiyaçlarınızı ertelemeyin!

  • En az 500 TL olmak üzere, ATM’lerimizden tek seferde maksimum 8.000 TL’ye kadar; VakıfBank Mobil, internet bankacılığı ve VakıfBank Müşteri İletişim Merkezi kanallarımız ile maksimum 25.000 TL’ye kadar nakit çekim limiti dahilinde taksitli nakit avans çekebilirsiniz. Üstelik aylık taksit tutarlarını gösteren ödeme planıyla ödemelerinizi rahatça takip edebilirsiniz.
  • Bireysel kredi kartları için NakiteTaksit işlemi 3 aya kadar taksitlendirilmektedir.
  • NakiteTaksit faiz oranı aylık %4,50, gecikme faiz oranı aylık %4,80 olarak uygulanmaktadır.
  • NakiteTaksit işlemlerinde faiz tutarı üzerinden %15 KKDF ve %15 BSMV ücreti alınır.
  • NakiteTaksit işleminde son ödeme tarihine kadar ödeme yapılmadığı veya taksit tutarından daha az ödeme yapıldığı durumda, Taksitli Nakit Avans taksit tutarı üzerinden günlük alışveriş faizi uygulanır.
  • Yasal düzenlemeler uyarınca bir takvim yılı içinde üç defa, dönem borcunuzun asgari tutarın altında ödemesi halinde söz konusu kartınız, borcunuzun tamamının ödenmesine kadar nakit çekime ve limit artışına kapatılır; bir takvim yılı içinde art arda üç defa, dönem borcunuzun asgari tutarın altında ödemesi halinde söz konusu kartınız, borcunuzun tamamının ödenmesine kadar kullanıma kapatılır.
  • NakiteTaksit işlemlerinde taksit tutarları ödeme planında belirtilen tarihte ekstreye borç yansıtılır.
  • Erken Kapama yapıldığında vadesi geçen taksitler için uygulanan faiz geri ödenmez. Nakit çekim işleminin yapıldığı gün ilgili işleme istinaden erken kapama yapılmaz.
  • 28 Mayıs 2014 sonrası yapılan işlemlerde geçerli olmak üzere Taksitli Nakit Avans işlemlerinden 14 (on dört) gün içinde cayılabilir. Taksitli Nakit Avans işlemlerinde vadesi gelmemiş bir veya birden çok taksit ödemesinde bulunulabilir veya borçların tamamı erken ödenebilir. Bu durumda erken ödenen miktara ve gün sayısına göre faiz ve diğer maliyet unsurlarına ilişkin indirim yapılır.

Beğendiğiniz ürüne taksit yoksa kredi kartınızın PeşineTaksit özelliği ile işleminizi taksitlendirin!

  • VakıfBank bireysel kredi kartları PeşineTaksit özelliğinden yararlanabilir.
  • Sadece sağlık, eğitim, sigorta harcamalarına ve vergi ödemelerine aylık %4,25 faiz oranı ile peşine taksit yapılabilir. Sağlık ürünü alımlarında 9 ay, sigorta ve eğitim/öğrenim ücretine ilişkin harcamalar ve vergi ödemeleri 12 aya kadar taksitlendirilebilir.
  • Bireysel kredi kartları için taksit üst limiti 12 ay olarak belirlenmiştir.
  • PeşineTaksit özelliğinden internet bankacılığı, VakıfBank Mobil ve VakıfBank Müşteri İletişim Merkezi (0850 222 0 724) kanallarından faydalanabilirsiniz.
  • Kampanya kapsamında 500 TL ve üzeri yapılan harcamalar bireysel kredi kartları için aylık %4,25 faiz oranı ile taksitlendirilir. Ayrıca faiz tutarı üzerinden bireysel kredi kartlarından KKDF+BSMV masrafları alınmaktadır.  
  • Taksitlendirme işlemi hesap kesim tarihinden önce yapılmalıdır. (Taksitlendirmek istediğiniz peşin işlem, dönem içi işlemlerinde yer almalı, ekstre kesilmemiş olmalıdır.)
  • Taksitlendirme işlemi için, kart takip statüsü normal olmalıdır. 1 dönem üzeri gecikmede bulunan kartlar uygulama kapsamı dışında bırakılmıştır. İdari veya kanuni takibe alınmış bir kart hizmetten faydalanamamaktadır.
  • PeşineTaksit işleminde, uygulanacak faiz ile müşteri kullanılabilir kart limitinin aşılmaması gerekmektedir.
  • Taksitlendirme anında tüm faiz bilgileri; internet bankacılığı, VakıfBank Mobil ya da VakıfBank Müşteri İletişim Merkezi (0850 222 0 724) tarafından bildirilecektir.
  • Ek kart veya asıl kart ile yapılan alışverişler ayrı ayrı taksitlendirilebilecektir.
  • Bir kart aynı dönemde birden fazla işlemi taksitlendirebilir.
  • Sonradan taksitlendirme işlemi yalnızca işlemin yapıldığı gün ve Müşteri İletişim Merkezi (0850 222 0 724) aracılığıyla iptal edilebilmektir.
  • Sonradan taksitlendirilmiş işlemin VakıfBank Müşteri İletişim Merkezi (0850 222 0 724) erken kapaması yapılabilmektedir.
  • Bireysel, kredi kartlarıyla gerçekleştirilecek telekomünikasyon, doğrudan pazarlama ile ilgili harcamalar, yurt dışında yapılan harcamalar, yurt dışına ilişkin havayolları, seyahat acenteleri ve konaklama ile ilgili harcamalarda, düzenli fatura ödeme talimatları, çok katlı mağaza, yemek, gıda, alkollü içecek, akaryakıt, kozmetik, ofis malzemesi ile hediye kart, hediye çeki ve benzeri şekillerde herhangi somut bir mal veya hizmeti içermeyen ürünlerin alımlarında taksit uygulanamaz.
  • Üye işyerlerinden yapılan taksitli işlemler, nakit avans, devreden bakiye, faiz ve ücretler, puan kullanım işlemleri taksitlendirilemeyecektir.
  • Taksitlendirdiğiniz işlemi, iptal veya iade etmeniz durumunda iade ettiğiniz aydan sonrası için faiz alınmaz, kalan anaparanın tamamı tek seferde kredi kartına borç olarak yansıtılır. KKDF+BSMV masrafları yansıtılır.
     

Bir sözünüze 3.000 TL' ye varan indirim!

VakıfBank Worldcard'la 12 ay boyunca aylık  2.500 TL harcama sözüne ilk ekstrede 150 TL indirim, 5.000 TL harcama sözüne ilk ekstrede 300 TL indirim, 7.500 TL harcama sözüne ilk ekstrede 450 TL indirim, 10.000 TL harcama sözüne ilk ekstrede 600 TL indirim, 15.000 TL harcama sözüne ilk ekstrede 900 TL indirim, 20.000 TL harcama sözüne ilk ekstrede 1.200 TL indirim, 30.000 TL harcama sözüne ilk ekstrede 1.800 TL indirim, 40.000 TL harcama sözüne ilk ekstrede 2.400 TL indirim, 50.000 TL harcama sözüne ilk ekstrede 3.000 TL indirim kazan!

Aylık Harcama Taahhüdü İlk Ekstrede Kazanılacak İndirim Kampanya SMS Katılımı Anahtar Kelime Örnek SMS Metni
2.500 TL 150 TL HS1 HS1 123456
5.000 TL 300 TL HS2 HS2 123456
7.500 TL 450 TL HS3 HS3 123456
10.000 TL 600 TL HS4 HS4 123456
15.000 TL 900 TL HS5 HS5 123456
20.000 TL 1.200 TL HS6 HS6 123456
30.000 TL 1.800 TL HS7 HS7 123456
40.000 TL 2.400 TL HS8 HS8 123456
50.000 TL 3.000 TL HS9 HS9 123456
  • SözünleKazan kampanyasına 0850 222 0 724 VakıfBank Müşteri İletişim Merkezi, internet bankacılığı, VakıfBank Mobil üzerinden veya size uygun anahtar kodunu yazıp boşluk bırakıp kredi kartınızın son 6 hanesini 5724'e SMS göndererek katılım sağlayabilirsiniz.
  • Başvuru yapabilmek için kartın açık ve kullanıma uygun olması gerekir.
  • Verilen harcama sözü tutarlarının toplamı kredi kartı limitinin %70'ini aşmayacaktır.
  • Bir müşteri her kartı için ayrı ayrı harcama sözü verebilir.
  • Sanal Kart ile yapılacak harcamalar ve Mobil Temassız Ödeme işlemleri Sözünle Kazan kampanyasına dahil edilecektir.
  • Ek kartlar bu kampanyadan faydalanamaz. Bu kartlar ile yapılacak harcamalar asıl kart harcamalarına dahil edilmeyecektir.
  • Kampanyadan bireysel kredi kartları faydalanabilir. 
  • Kampanya ilk hesap kesim tarihinden sonra yeni dönem ekstreden itibaren geçerlidir ve taahhüt süresi 12 aydır.
  • Taksitli işlemlerin toplam tutarı ilk taksitin yansıdığı ekstrede dikkate alınacaktır, diğer taksit tutarları ileri aylarda harcama taahhüdüne dahil edilmeyecektir.
  • Nakit çekim işlemleri ve Worldpuan kullanılarak yapılan harcamalar, Sözünle Kazan'a dahil edilmeyecektir.
  • Ertelemeli işlemlerde, işlemin yapıldığı tarih dikkate alınarak, ilgili ayın harcama sözü tutarına eklenerek hesaplanması gerekmektedir.
  • Harcama sözü kampanyasına ayda en fazla 3 defa, yılda 6 defa katılabilirsiniz.
  • Yurt dışında yapılan alışverişlerden sadece TL ekstrelere yansıyanlar harcama sözüne dahil edilmektedir.
  • Kampanya kapsamında harcama sözü 1 kez ihlal edilebilir. Harcama Sözünün ihlal edildiği ilk ay için takip eden ikinci ay toplam harcamanın verilen iki aylık toplam harcama sözü tutarına eşit veya büyük olması gerekmektedir. Aksi halde kampanyadan çıkartılır.
  • Kampanya kapsamında İki ay harcama sözünü yerine getirmeyen kart sahibi kampanyadan çıkartılır ve ilk kesilecek ekstreye indirim tutarı borç olarak yansıtılır.
  • İlk 11 ay harcama sözünü yerine getiren müşteri 12'inci ayda taahhüdünü yerine getirmediği takdirde kampanyadan çıkartılacaktır.
  • Kart statüsünde değişiklik olduğunda (Kart gecikmeye düştüğünde, üye tarafından isteğe bağlı iptal/vefat olarak güncellendiği durumlarda veya Bankanın herhangi bir nedenle Kredi Kartı Üyelik Sözleşmesi’ni feshetmesi halinde vb. durumlarda) kampanya iptal edilir. Harcama sözü yerine getirilmemiş sayılır.
  • Harcama sözü sona erdikten sonra yeni bir harcama sözü verilebilmesi için, mevcuttaki harcama sözünün bitiş tarihi üzerinden 2 iş günü geçmelidir.
  • Harcama sözü bittikten sonraki 2 iş günü içerisinde kartın iptal ettirilmesi durumunda, verilen indirim kesilecek ilk ekstreye borç olarak yansıtılacaktır.
  • Kart sahibinin vefatından ötürü kartın kapanması durumunda, taahhüt süresinin ilk 6 ayı geçmiş ise geri alınan indirimin iadesi için Şubelerimize başvurulması gerekmektedir.

  • Ekstre erteleme ile kredi kartı son dönem ekstre borcunun, en az asgari tutarının ödenmesi sonrasında kalan ertelenebilir borç tutarını işlem tarihinden itibaren aylık %4,25 faiz oranı üzerinden 3 aya kadar erteleyebilir; 12 aya kadar  taksitlendirebilirsiniz.
  • Ekstre erteleme hizmetinden, son dönem ekstre hesap kesim tarihi ile son ödeme tarihinden en geç 1 gün öncesine kadar, talep edilmesi durumunda faydalanabilirsiniz. Bu hizmetten yararlanmak için talepten en geç 1 gün öncesinde, ekstrenin en az asgari tutarının ödenmiş olması gerekmektedir.
  • Yasal mevzuat gereği, bireysel kredi kartlarıyla gerçekleştirilecek telekomünikasyon, doğrudan pazarlama ile ilgili harcamalar, yurt dışında yapılan harcamalar, çok katlı mağaza, yemek, gıda, alkollü içecek, akaryakıt, kozmetik, ofis malzemesi ile hediye kart, hediye çeki ve benzeri şekillerde herhangi somut bir mal veya hizmeti içermeyen ürünlerin alımlarında taksitlendirme uygulanmamaktadır. Yasa gereği taksit sayısı üst sınırı bulunan sektörlerden yapılan işlemlerin yer aldığı ekstre borcuna, üst sınır kadar taksit yapılabilecektir.
  • Ekstrenizde yer alan vade farklı taksitli işlemler, peşine taksit, işlem erteleme, nakit avans, taksitli nakit avans ve yapılandırma işlemlerine (Anapara, faiz/vergi) erteleme yapılmamaktadır.
  • Ekstre erteleme hizmetine başvurunuz sırasında, işlem gerçekleştireceğiniz kredi kartınızın normal, iptal veya kayıp statüde olması gerekmektedir.
  • Ekstre erteleme hizmetinden yapılandırmalı kartlar yararlanamamaktadır.
  • Ekstre erteleme işlemleri sadece TL ekstreleri için yapılabilir.
  • Ekstre erteleme işleminden kart bazında yıl içinde en fazla 9 kez, ardışık en fazla 9 kez faydalanabilirsiniz.
  • Ekstre erteleme hizmetinden bir dönem ve üzeri gecikmesi olan müşterilerimiz  yararlanamayacaktır.
  • Ekstre erteleme yapılmış ekstre için tekrar talep alınamamaktadır.
  • Ekstre erteleme işlemlerini VakıfBank Mobil, İnternet Bankacılığı, 08502220724 Müşteri İletişim Merkezi, Şubeler veya SMS kanalıyla talep edebilirsiniz. SMS kanalıyla ertelemek için ERTELE; taksitlendirmek için TAKSİTLENDİR yazıp, kartınızın son 6 hanesini ve istediğiniz taksit sayısını ekleyerek 5724’e gönderebilirsiniz.
  • Katılım için gönderilen kısa mesaj tüm operatörlerin kendi tarifeleri üzerinden 1 kısa mesaj olarak ücretlendirilecektir.
  • Ekstre erteleme işlemlerinizin aynı gün iptalini gerçekleştirebilirsiniz.
  • Erken kapama işlemi, erteleme yapıldıktan en az 1 gün sonra yapılabilmektedir. Erken kapama yapıldığında vadesi geçen ertelemeler için uygulanan faiz geri ödenmeyecektir. 1 dönem yapılan ekstre erteleme içi erken kapama yapılamamaktadır.
  • Ekstrenizin ertelenemeyen borç tutarını, Şube ve 08502220724 Müşteri İletişim Merkezi aracılığıyla öğrenebilirsiniz. Ekstrenizden kalan ertelenemeyen borç tutarıyla ilgili ayrıca Bankamızın bilgi verme sorumluluğu bulunmamaktadır.
  • Alışverişin gerçekleştirildiği iş yerinin sistemde kayıtlı sektör bilgisinin doğru olmasının sorumluluğu iş yerine aittir.
  • VakıfBank hizmeti dilediği zaman durdurma ve/veya koşullarını değiştirme hakkına sahiptir.

Artık VakıfBank Worldcard'ınız ile bankacılık işlemlerinizi de yapabilirsiniz.

VakıfBank Worldcard’ınıza vadesiz TL ve yabancı para hesaplarınızı bağlayarak tüm banka işlemlerinizi sadece tek kart kullanarak yapabilirsiniz.

Vadesiz hesaplarınızı kredi kartınıza bağlamak için;

  • En yakın şubemize başvurabilir,
  • İnternet bankacılığı hizmetini kullanabilir,
  • VakıfBank Mobil hizmetini kullanabilir,
  • 0850 222 0 724 VakıfBank Müşteri İletişim Merkezini arayabilirsiniz.

Kredi kartınıza hesabınızı bağlayarak;

  • Vadesiz hesabınızdan kredi kartınıza ödeme yapabilir.
  • Hesabınızdan para çekip, hesabınıza para yatırabilir.
  • Havale ve EFT gibi daha birçok bankacılık işleminizi kolayca gerçekleştirebilirsiniz.