Bankaların Bilgi Sistemleri ve Elektronik Bankacılık Hizmetleri Hakkında Yönetmelik kapsamındaki düzenlemeler ile 0850 222 0 724 ve 444 0 724 numaralı VakıfBank Müşteri İletişim Merkezi işlemlerimizde bazı değişiklikler yapılmıştır.

Bu kapsamda, işlemlerinizi müşteri iletişim merkezimiz aracılığı ile sağlayabilmemiz için,

  • Bankamızda kayıtlı telefon numarasından arama gerçekleştirilmesi,
  • VakıfBank Mobil kullanıyorsanız, işlemin Cep İmza ile onaylanması,
  • Kredi kartı veya Bankomat Kart şifresinin, 
  • Bankamızda kayıtlı cep telefonunuza işlem esnasında gönderilecek tek kullanımlık şifrenin,
  • Dijital şifrenin doğru ve başarılı şekilde tuşlanması,
  • Önceden oluşturulmuş bir Sesli İmza'nızın olması halinde görüşme içerisinde teyit edilmesi şartlarından bir veya birkaçının yapacağınız işleme göre doğrulanması beklenecektir.