Bankaların Bilgi Sistemleri ve Elektronik Bankacılık Hizmetleri Hakkında Yönetmelik kapsamındaki düzenlemeler ile 0850 222 0 724 ve 444 0 724 numaralı VakıfBank Müşteri İletişim Merkezi işlemlerimizde bazı değişiklikler yapılmıştır.
Bu kapsamda, işlemlerinizi müşteri iletişim merkezimiz aracılığı ile sağlayabilmemiz için,
- Bankamızda kayıtlı telefon numarasından arama gerçekleştirilmesi,
- VakıfBank Mobil kullanıyorsanız, işlemin Cep İmza ile onaylanması,
- Kredi kartı veya Bankomat Kart şifresinin,
- Bankamızda kayıtlı cep telefonunuza işlem esnasında gönderilecek tek kullanımlık şifrenin,
- Dijital şifrenin doğru ve başarılı şekilde tuşlanması,
- Önceden oluşturulmuş bir Sesli İmza'nızın olması halinde görüşme içerisinde teyit edilmesi şartlarından bir veya birkaçının yapacağınız işleme göre doğrulanması beklenecektir.