POS arıza ve mutabakat işlemleri için 0216 724 34 34 numaralı telefonumuzu arayabilirsiniz.
Sabit (masaüstü) POS kullanıyorsanız POS’unuzun elektrik bağlantı türüne göre telefon veya internet bağlantılarını kontrol ediniz.
Mobil (GSM) POS kullanılıyorsanız POS cihazınızın hattın çekim noktasında olduğunu kontrol ediniz.
Yazarkasa (ÖKC) POS kullanıyorsanız Yazarkasa POS sağlayıcı markanızla irtibata geçebilirsiniz.
Tüm bu kontroller sonucu sorun devam ediyorsa 0216 724 34 34 nolu telefondan direkt olarak 7 gün 24 saat destek veren POS Destek hattımız üzerinden destek alabilirsiniz.
Sanal POS kullanıyorsanız VakıfBank Sanal POS
Çalışma koşulları ile ilgili bilgi almak için VakıfBank Mobil Ticari'yi kullanabilir veya şubeniz ile iletişime geçebilirsiniz.
Çalışma koşulları ile ilgili değişiklik yapmak için şubenizle iletişime geçebilirsiniz.
Adres bilgilerinizin hatalı veya eksik olması ekstrenizin düzenli ulaşmasını engelleyecektir. Bu nedenle adres bilgilerinizi ve aktif kullandığınız mail adresini çalıştığınız Şubenize bildirerek PDF formatında e-ekstre talep edebilirsiniz.