Sık Sorulan Sorular

* Önemli Bilgi

 A) Kullanıcı adınız bir büyük harf, bir küçük harf ve rakam içerecek şekilde 8 haneli olmalıdır. Bunun haricinde kullanıcı adı oluştururken özel karakter kullanmamanız gerekmektedir.

  • (.*,?#^-@=_!% vb. sembol ve noktalama işareti kullanmayınız.)

Doğru Örnek: Ma530209

B) Şifreniz rakamlardan oluşmalı ve belirleyeceğiniz şifre 6 haneli olmalıdır.

  • Yan yana 2’den fazla tekrar eden (111) ya da ardışık olarak artan/azalan (123,321 gibi) rakamlar içermemelidir.
  • Aynı rakam şifre içinde 3’ten fazla kez kullanılmamalıdır.

Doğru Örnek: 530209

*Güvenliğiniz amacıyla yukarıdaki kullanıcı adı ve şifrenin aynısını kullanmayınız.

Kullanıcı Adı ve Şifrenizi VakıfBank Mobil:

Yatırım > Hisse Senedi > TradeOnline > TradeOnline Kullanıcı Adı/Şifre Belirleme

VakıfBank İnternet Bankacılığı'ndan:

Yatırım > TradeOnline > TradeOnline Kullanıcı Adı/Şifre Belirleme

menülerine girerek oluşturabilirsiniz.

VakıfBank İnternet Bankacılığı, VakıfBank Mobil veya Şubelerimiz aracılığıyla hisse senedi işlemlerine tanımlı yatırım hesabı açtıktan sonra hem TradeOnline Web Client (Masaüstü) platformuna hem de TradeOnline Mobil uygulamamıza TradeOnline kullanıcı adı ve şifrenizle giriş yaparak BIST Pay Düzey 1 ve BIST VİOP Düzey 1 verileri (Karma Paket) ile tüm Endeks verilerini ücretsiz olarak izleyebilirsiniz.
 

Veri yayını ile ilgili olarak 0212 367 47 00 no’lu Forinvest hattından teknik destek alabilirsiniz.

BİST Veri Paketleri alanından tüm paketlerimizin içeriklerini görebilir ve fiyatları hakkında bilgi alabilirsiniz.

Satın Alma: VakıfBank İnternet Bankacılığına veya VakıfBank Mobil'e giriş yaptıktan sonra sırasıyla "Hisse Senetlerim>TradeOnline>Lisans Tanımla ve İptal" menüsünü kullanarak lisans satın alma ekranına ulaşabilirsiniz.

  • Veri paketinin seçilmesinin ardından ödemenizi yaparak paket kapsamındaki verileri ilgili uygulamadan izleyebilirsiniz.
  • Paket alırken aldığınız paketi hangi kanalda kullanacaksanız ona göre seçim yapmanız gerekmektedir zira internet için aldığınız paketi mobilde, mobil için aldığınız paketi internette kullanamazsınız.

İptal: VakıfBank İnternet Bankacılığına veya VakıfBank Mobil'e giriş yaptıktan sonra sırasıyla "Hisse Senetlerim>TradeOnline>Lisans Tanımla ve İptal" menüsünden iptal edebilirsiniz.
 

İzlemek istediğiniz paketi öncelikle satın almanız gerekmektedir. Sonrasında satın aldığınız takvim ayı içerisinde bırakacağınız komisyon gelirine göre bir sonraki ay bu paketi ücretsiz izleme fırsatını yakalayabilirsiniz.

Ücretsiz paketler hakkında detaylı bilgiye Ücretsiz BİST Veri Paketleri bölümünden ulaşabilirsiniz.

Veri paketi, satın alınan *takvim ayı içerisinde geçerli olup ayın son iş gününde sona erer. 

*Takvim Ayı: Veri satın alınan günün içerisinde bulunan ayı temsil eder. Alınan paket bir sonraki aya yansımaz. 

Örnek:

Eylül ayı içerisinde herhangi bir günde satın alınan veri paketi, ayın son iş günü olan 30 Eylül’e kadar kullanım hakkı sağlayacaktır. Bu nedenle Eylül ayı içerisinde son iş günü alınan veri paketi, bir aylık abonelik bedeli ile ücretlendirilecek ve bir günlük kullanım hakkı sağlayacak olup Ekim ayı için kullanım hakkı vermeyecektir. 
 

Öncelikle Bankamız Müşteri İletişim Merkezi'ni (0850 222 07 24) arayarak veya VakıfBank Mobil/İnternet Bankacılığına giriş yaparak sim kart blokenizi kaldırmalısınız. Sonrasında problem devam ediyorsa;

  • Cihazınızı kapatıp açmanızı,
  • Sim kartınızı çıkarıp takmanızı,
  • Operatörünüz ile görüşmenizi tavsiye ederiz.