Duyurular

Mobil Bankacılık Aktivasyon Kampanyası Talihli Listesi

Mobil Bankacılık Aktivasyon Kampanyası Talihli Listesi için tıklayınız

Kredi Kartı ve KMH Ekstre Kampanyası Talihli Listesi

Kredi Kartı ve KMH Ekstre Kampanyası Talihli Listesi için tıklayınız

Düzenli Fatura Ödeme Kampanyası Talihli Listesi

Düzenli Fatura Ödeme Kampanyası Talihli Listesi için tıklayınız

Teftiş Kurulu Başkanlığı İletişim Numaralarının Değişikliği

Teftiş Kurulu Başkanlığı İletişim Numaralarının Değişikliği


Teftiş Kurulu Başkanlığımızın iletişim numaraları değişmiştir. Müfettiş Yardımcılığı Giriş Sınavı başvuruları ile ilgili sorularınız için aşağıdaki numaralardan irtibata geçebilirsiniz. 

İletişim Bilgileri:


0 216 724 23 60
0 216 724 23 61
0 216 724 23 71
 
KGS (Kartlı Geçiş Sistemi) Kart Sahibi Müşterilerimize Yapılacak İade İşlemleri

Değerli Müşterilerimiz,

Karayolları Genel Müdürlüğü tarafından uygulamaya alınan Karayolları Geçiş Sistemi (KGS) uygulaması 31.01.2013 tarihi itibari ile sona ermiştir. Bu tarihten itibaren Bankamıza ait KGS Kartı sahibi Müşterilerimizden iptal ve bakiye iadesi talebinde bulunanların KGS kartları iptal edilerek, kartların içerisinde kalan bakiyelerinin iadesi gerçekleştirilmiştir. Bankamızdan KGS Kartı bulunup, daha önce iptal ve bakiye iadesi talebinde bulunmayan Müşterilerimizin en yakın VakıfBank Şubesine uğramaları ve talepte bulunmaları halinde KGS Kartlarının içerisinde kalmış bulunan bakiyelerinin iadesi sağlanacaktır.

Önemle duyurulur.

Kültür ve Turizm Bakanlığı Telif Hakları Genel Müdürlüğü Hesap Numarası Hakkında

5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu’nun 44 üncü maddesi uyarınca yapılan kesintiler (KÜLTÜR FONU) Kamu Haznedarlığı Genel Tebliği hükümleri uyarınca, 21.08.2014 tarihinden itibaren şubemiz Emek Şubesi nezdinde açılan TR540001500158007302516512 no’lu hesaba yatırılacaktır.

4.5G SIM Kart Değişikliği Hakkında Bilgilendirme

GSM operatörleri, 1 Nisan 2016 tarihinden itibaren, SIM kartı ve cihazı uyumlu müşteriler için 4.5G mobil iletişim altyapısını kullanmaya başlayacaktır.

SIM kartlarını, 4.5G ile uyumlu SIM kartlarla değiştiren müşterilerimizin internet ve mobil bankacılık kanallarına girişi aşamasında, SMS ile gönderilen tek kullanımlık şifrenin, yasal düzenlemelere bağlı banka uygulamaları nedeniyle, iletilememesi söz konusu olabilecektir.

İnternet ve mobil bankacılığa girişte SMS ile gönderilen tek kullanımlık şifrenin size iletilememesi durumunda, SIM kart blokenizin kaldırılması amacıyla Çağrı Merkezimizi (0 850 222 0 724) arayabilir veya en yakın Şubemizden destek alabilirsiniz.

Yukarıda belirtilen iletişim kanalları haricinde e-posta, SMS veya telefonla yapılan aramalarla sizden bilgi talep eden kişilere itibar etmeyiniz.

Saygılarımızla,

Tek Kullanımlık Şifre Zorunlu Oldu!

1 Ocak 2010 tarihi itibarı ile İnternet Bankacılığı girişlerinde tek kullanımlık şifre zorunlu oldu!

BDDK Tebliği gereği tüm bankaların İnternet Bankacılığı girişlerinde 1 Ocak 2010 tarihi itibari ile tek kullanımlık şifre zorunlu hale geldi. Yeni düzenleme ile bu tarihten itibaren İnternet Şubesi girişlerinde tek kullanımlık şifre girilmesi istenmektedir..

Müşterilerimizin İnternet Bankacılığı'nda işlemlerine kesintisiz olarak devam edebilmeleri için bankamızın tek kullanımlık şifre ürünleri olan Cep Şifre, Anahtar Şifre (VakıfAnahtar) veya SMS Şifre (VakıfSMS) kullanmaları gerekmektedir.

Türkiye Bankalar Birliği'nin "İnternet Bankacılığına Girişlerde Tek Kullanımlık Şifre Uygulaması Hakkında Kamuoyu Duyurusu" için tıklayın.

Tek kullanımlık şifre ile ilgili sık sorulan sorulara ulaşmak için tıklayın.

Cep Şifre, Anahtar Şifre ve SMS Şifre kullanmak için aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz.

Cep Şifre:

İnternet Bankacılığı'nda

Güvenlik -->Güvenlik Araçları --> Cep Şifre Başvuru/Yükleme

Güvenlik --> Güvenlik Araçları --> Cep Şifre Aktivasyon

Anahtar Şifre (VakıfAnahtar):

İnternet Bankacılığın'da

Güvenlik -->Güvenlik Araçları --> Sipariş

Güvenlik --> Güvenlik Araçları --> Kullanıma Açma

0850 222 0 724 Telefon Bankacılığı'de

Anahtar Şifre (VakıfAnahtar) siparişi verebilir,

Kargonuz size ulaştıktan sonra Güvenlik --> Güvenlik Araçları --> Kullanıma Açma menüsü ile veya 0850 222 0 724'ü arayarak kullanıma açabilirsiniz.

SMS Şifre (Vakıf SMS) :

İnternet Bankacılığı'nda

Güvenlik --> Güvenlik Ayarları -->Giriş-İşlem Güvenliği menüsü ile SMS Şifre (VakıfSMS) kullanımına geçebilirsiniz.

0850 222 0 724 Telefon Bankacılığı'den SMS Şifre (VakıfSMS) kullanımına geçebilirsiniz.

Bankamızda kayıtlı cep telefon numaranızı güncellemek için herhangi bir VakıfBank Şubesine başvurabilirsiniz.

İnternet Bankacılığı'na girişlerde sorun yaşamanız durumunda 0850 222 0 724 Telefon Bankacılığı'i arayabilirsiniz.

Yurtdışında ikamet ediyor ve Türkiye'deki GSM operatörlerine ait bir cep telefonu hattınız yok ise, İnternet Bankacılığı veya 0850 222 0 724 Telefon Bankacılığı aracılığı ile Anahtar Şifre (VakıfAnahtar) siparişi verebilirsiniz.

* 14.09.2007 tarih ve 26643 sayılı Resmi Gazete'de yayımlanan "Bankalarda Bilgi Sistemleri Yönetiminde Esas Alınacak İlkelere İlişkin BDDK Tebliğini" ifade etmektedir.

** Cihaz bedeli 19 TL'dir. Cihaz bedeli dışında bir ücret talep edilmemektedir.

GSM Numara Taşınabilirliği Hakkında

GSM Numara Taşınabilirliği Kapsamında Operatörünü Değiştiren Müşterilerimizin Dikkatine

Lütfen Otomatik Ödeme Talimatınızı Yenilemeyi Unutmayınız!

9 Kasım 2008 tarihi itibariyle GSM operatörleri arasında, telefon numarası değişmeden, numara taşınabilirliği uygulaması başlamıştır.

Bu kapsamda GSM operatörünüzü değiştirdiyseniz, faturalı hatlarınız için yeni operatörünüzde oluşacak faturalarınıza yönelik, yeni bir otomatik ödeme talimatı vermeniz gerekmektedir.

Yeni otomatik ödeme talimatı için:

Eski operatörünüzde kalan borucunuzu ödemeniz,

Eski otomatik ödeme talimatınızı iptal ettirmeniz,

Otomatik ödeme talimatınızı yeni operatörünüze göre güncellemeniz gerekmektedir.

Otomatik ödeme talimatlarınızdaki değişim taleplerinizi, VakıfBank İnternet Şubesi ve 0850 222 0 724
 VakıfBank Telefon Bankacılığı
aracılığıyla ya da size en yakın şubemize başvurarak iletebilirsiniz.

Sahte E-Posta Hakkında

Değerli Müşterimiz,

VakıfBank hiçbir şekilde müşterilerinden e-posta yolu ile bilgi istememekte, bu yolla başvuru, şifre değişimi yaptırmamaktadır. Sizden bilgi veya şifre girmenizi isteyen veya bir linke yönlendiren e-postalardaki linkleri kesinlikle tıklamayınız. Böyle bir durum ile karşılaştığınızda hemen 0850 222 0 724’ü arayınız.

İnternet Bankacılığı işlemlerinde güvenliğiniz için aşağıdaki konulara dikkat ediniz.

VakıfBank İnternet Şubesine yalnızca tarayıcınızın adres çubuğuna, www.vakifbank.com.tr adresini yazarak giriniz. e-posta yolu ile gönderilmiş olan metinlerdeki linkleri kullanarak İnternet Şubemize erişmeye çalışmayınız.

İşlemlerinizi gerçekleştirirken, işlem yapılan sayfada sizi şüpheye düşüren bir görünüm veya ifade varsa, hiçbir işlem yapmadan Bankamız ile iletişime geçiniz.

Bilgisayarınızda kullandığınız anti-virüs yazılımlarını düzenli olarak güncelleyiniz.

İnternet Bankacılığını kullanırken karmaşık şifreler kullanınız.

Şifrelerinizin ve bilgisayarınızın güvenliği ile ilgili detaylı bilgi için VakıfBank İnternet Şubesi girişindeki “Güvenlik Uyarıları” bölümünü okuyunuz.

Saygılarımızla,

VakıfBank

VakıfBank Depremzedelerin Kredilerini Yeniden Yapılandırıyor

VakıfBank, Van ve çevresinde meydana gelen depremden zarar gören tüm bireysel ve ticari müşterilerinin kredilerini, ilave faiz almadan, 3 ay erteleme ve 60 aya kadar yeniden yapılandırma imkanı sağlıyor.


VakıfBank, 23 Ekim 2011, Pazar günü Van ve çevresinde meydana gelen deprem felaketinde zarar gören tüm bireysel ve ticari müşterilerinin kredilerini yeniden yapılandırıyor. Bankadan yapılan açıklamada, “Van Merkez ve İpekyolu şubelerinden kredi kullanan bireysel ve ticari kredi müşterilerimizin kredileri, mağdur oldukları doğal felaket şartları içerisinde ödenebilir hale getirilmesi amacıyla yeniden yapılandırılmaktadır. Buna göre, ticari ve bireysel krediler 3 ay ödemesiz dönem olmak üzere, mevcut kredilerin kapatma bakiyesi üzerinden ve gecikme faizi uygulanmaksızın azami 60 ay vadeyle yeniden yapılandırılmaktadır” ifadeleri yer aldı.


Açıklamada, Van ve çevresinde meydana gelen depremden etkilenen vatandaşlarımızın bankacılık işlemlerini yerine getirebilmeleri için VakıfBank şubeleri ve ATM cihazlarının kesintisiz olarak hizmet verdiği ve bankacılık işlemlerinde vatandaşlarımıza her türlü kolaylığın sağlandığı belirtildi.


Van ve çevresinde yaşayan vatandaşlarımızın temel ihtiyaçlarının karşılanması amacıyla yardım kampanyası başlatıldığı ve bağış hesaplarının açıldığının altı çizilen açıklamada, “VakıfBank ailesi olarak, Van ve çevresinde yaşanan deprem sonucu hayatını kaybeden vatandaşlarımıza Allah’tan rahmet, yakınlarına başsağlığı dileriz” ifadeleri yer aldı.